hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Saturday 11 June 2011

really enjoy wif my sweety..!!!!

1.02am@11/6/2011
atas kerusi meja tulis
mood : biasa2 aje..=)

dah lama rasanya aku tak hangout..selalu kalau weekend jek mesti ada plan pergi mana2..tapi sejak 2 minggu kebelakangan ni..masa weekend banyak diabiskan dirumah..kalau weekdays lagila,..mmg 24jam duk rumah..

gila bosan..!!!arghhh..bangun pg2 terus capai note book..mak jerit.."makanla dulu"..bukan tak dengar tapi responnya.."jap2.."..sampai ke sudah memang aku tak sentuh langsung makanan untuk pagi ni...

mula mencari idea kemana hidup harus dituju minggu ni..ingat weekend ni nak ajak "dia" keluar..tapi kecewa sikit macam minggu2 sebelum ni..sebab "dia" busy dengan kerja..its oke..aku kena paham..takpe netxweek masih ada..tapi mungki dah takde rezeki nak keluar dengan dalam 3 minggu ni..minggu ni dia takde pulak..hantar anak2 buah dia balik KL..takpela..kita hold dulu..ada jodoh..ada rezeki pasti kita akan jumpa jugak..(penyejuk hati)..maklumlah selalu paling lama pun 2 minggu jek tak keluar..tapi kali ni masa diambil begitu lama..maybe disebabkan peristiwa sabtu lepas menyebabkan dia lagi kurang selesa nak ajak aku keluar..=(..silap yang aku sendiri buat..>.<

okey takpe..kita nak cite pasal minggu ni..tak kira pa nak jadi..jadilah hari ni aku akan pastikan dapat jugak hangout..tapi tengik jam dah pukul 12pm..lambat2 kuar kang..lambat lak balik umah..takpelah dapat tengok bumbung JJ pun dah kira oke..sob..sob..

yeay...!!plan menjadi ayah bagi keluar..TQ ayah..luv u lah..!!aku,wan n nim..3 orang jek yang free masa tu..dengan berbekalkan duit RM30 aku gagahkan jugak..dapat wibndow shopping pun kira oke la kan..hohoho..

kete aku drive menghala ke ipoh prade dulu..dah lama tak menjengah kesana..jalan2 pusing satu pakson..then keluar blk..sebab masa tu jam dah pukul 2.30pm..sembayang zohor pun belum..perut dah berbunyi macam2 irama..

destinasi seterusnya ke JJ..yeayyyy..seronok..2ronok..3ronok..entahlah dalam banyak2 shpping kompleks yang ada dekat ipoh..JJ paling menarik perhatian aku..hihihi..settle solat..ape lagi laju kaki melangkah ke MCD..dalam duit tak berapa nak ada..MCD jugak menjadi pilihan..setle makan ronda2 jap..then balik..sampai umah pukul 6.30pm...

even tak lama hangout dengan korang2 yang best gila ni..tapi memang hari paling best..macam pertama kali tengok dunia..yihaaaaaaa...


okey dah nak tido..tadaa....
nite..
assalammualaikum...

byheart,
lagenda yang unik~

No comments:

Post a Comment