hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Thursday 9 June 2011

Allah tahu apa yang terbaik..

10/6/2011
belum sempat letak handbag..capat notebook then..jaripenaku menari..
mood : tawakal..

aku dapat panggilan daripada AADK Ipoh untuk isi semula permohonan jawatan sebagai PEGAWAI KES yang pernah aku isi sebelum ini..kata pihak AADK nama aku tersenarai pendek untuk calon jawatan yang disediakan.. syukur alhamdulillah walaupun belum pasti jawatan tersebut hak milik aku..namun sedikit sebanyak cahaya rezeki dah nampak..aku hanya berdoa dan tawakal semoga rezeki Allah kali ini milik aku dan rezeki ini semestinya khas buat mak dan ayah aku...

pihak AADK memberi aku tempoh beberapa bulan untuk respond permohonan aku sama ada berjaya atau tidak..

doakan semoga rezeki Allah kali ini milik aku ye..aminnnn..

ya Allah bukakan pintu rezeki buat hambaMU..kupercaya andai ini rezekiku sesungguhnya Engkau tidak pernah mengecewakan hambaMU


byheart,
lagenda yang unik~

No comments:

Post a Comment