hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Thursday 16 June 2011

Barakallahulakuma...........

16/6/2011 @ 8.43pm
atas katil
mood : tiada yang berbeza



kalau sudah jodoh~
Alhamdulillah.....bahagianya bila jodoh memang betul menyelebelahi kita dan pasangan yang sudah lama bersama membina impian untuk bersatu dalam ikatan pernikahan......lebih bahagia lagi bila ikatan yang dibina diberkati Allah dan mendapat restu dari kedua2 belah keluarga..=)

maghrib tadi sorang lagi sahabat baik aku....menyatakan hasratnya yang telah bersedia untuk menamatkan zaman anak dara @ zaman bujang...(wah bahagianya aku dengar)..akhirnya dia dan pasangan akan bersatu jugak.. dia ajak aku sama-sama temankan dia amek khusus kahwin dalam masa terdekat ni...... tersentap jugak aku......huhuhu......rasa sayu pulak.....takkan lah aku nak amek khusus kahwin tu sedangkan aku pun belum ada tanda-tanda nak tamatkan apa-apa zaman yang ada dalam hidup aku sekarang..... bukan tak boleh amek tapi rasa macam lain pulak.....=(


takpelah mungkin belum tiba untuk aku ke arah tu......bukan taknak.....sape taknak kahwin????orang gila pun tahu perasaan nak kawen.......sapelah aku yang semudah tu nak melahirkan hasrat hati nak kawen..... aku bukan SITI KHADIJAH wanita hebat yang boleh meminang RASULULLAH.......ditambah pulak dengan keadaan aku sekarang yang terkontang kanting mencari arah hidup sendiri........diri sendiri pun belum sempurna lagi untuk menjadi yang sempurna kepada orang lain........


cuma...bila sesekali duduk sorang-sorang tu...........otak jahat nak jugak pikir yang tak masuk akal.....(bilalah dia nak jadikan aku suri original dalam hati dan hidupnya)......winkk..winkkk..winkkk...huh...!!!!! dalam keadaan macam ni......aku hanya mampu berdoa agar Allah sentiasa memberkati hubungan yang telah dibina selama 4 tahun ini......semoga dipermudahkan segala perjalanan yang bakal disusuri untuk melangkah ke hadapan.........semoga ada jodoh dan dipanjangkan dengan limpahan kasih sayang hingga ke syurga.........


huh.....berangannnn lah...!!!!sebenarnya nak cite pasal sahabat aku yang dah nak kawen tu...aku pulak yang overdose....!!!!!okelah pape pun didoakan agar WAN WAZIRANI dan pasangan nya akan bahagia dilimpahi rezeki dan anak-anak yang soleh hingga ke syurga~.......tahniahhhh..!!!


by heart,
lagenda yg unik~

No comments:

Post a Comment