hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Saturday 25 June 2011

berikan aku masa

25/6/2011 @ 11:49pm

tak tau apa yang nak diconteng untuk entry kali ni..huh!!macam lah ade followers..:p
takpelah suka hati la kan..sendiri yang nak berimaginasi..huhuhu

berikan aku masa~ sesuai tak dengan tajuk entry kali ni???
berikan aku masa untuk menconteng lebih banyak ayat2 atau cerita mengarut dalam ni...hihihi
berikan aku masa untuk reka apa lagi yang perlu diletakkan dalam entry bagi lagi cantik...hoho
berikan aku masa untuk belajar mengenai blog yang best macam org lain...ngehngehngeh
berikan aku masa untuk aku jadikan blog ni paling ramai followers sehingga mencecah 1 juta..boleh ke??miahahaha


berikan aku masa~
berikan aku masa untuk terbiasa dengan perubahan ini...~ =(
berikan aku masa untuk melatih hati dan fikiranku agar tidak selalu merindu..
berikan aku masa untuk melawan segala kehendak persaan...


okey itu jek..entah macam bosan mengarut kali...bye2..

by heart,
lagenda yang unik~

No comments:

Post a Comment