hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Tuesday 3 January 2012

new year...letih sudahhhhhhh

3/1/2012 @ 2.50pm
bersandar membuai2 kerusi dalam bilik yg sejokkkkkkkkkkk

HEPY NEW YEAR to everybody home sweet home alone...lalalalala..
rasanya aku kot manusia paling lewat wish hepy new year..maklumlah..malam tahun baru aku atas katil yang empokkkk..woww..besttt sambil layan lagu chipsmunk "only you"..ringtone yg aku jadikan khas untuk si cinta hati..bila dia call automatik lagi ''only you'' kedengaran...memanglah kan dah setting lagu untuk dia..ape daaaaaaa..

oke2 tak rasa nak bercerita secara detail tentang specialnya lagu tu..sebab aku je yang tahu..orang lain takkan tahu n tak pernah tahu...heh..!!!

malam tahun baru yang sepatutnya disambut dengan bacaan yasin telah aku laksanakan bersama emak tercinta..(itu pun lepas berkali2 mak panggil) duk sedap layan masterchef..."ati mehla baca yasin dengan mak..malam tahun baru ni..kang tengokla balik tv tu"..."okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"...rela dalam tepaksa..huh berdosanya aku..tapi atlast rasa macam tenang..kena penangan yasin...

settle bab tahun baru...jom masuk bab emosi jap..ngehehehehehe...=.=
sangat tragis dan menyedihkan...ingatkan malam tahun baru dapatlah sesuatu yang baru...cewahhhhhhhhhh..tapi memang benda ni terlalu 'baru'...huk3..sukar untuk ditafsir..malah lagi sukar untuk diperkatakan..cukuplah hanya aku yang merasainya..wekkkkk

oke..nak out dulu..klien aku dah berderet tunggun untuk kaunseling kelompok..tadaaaaaaaaaaa...


by heart,
lagenda yang unik


No comments:

Post a Comment