hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Sunday 25 December 2011

SEORANG AKU YANG SERBA KEKURANGAN~

25/12/11 @ 9.57PM
duduk dimeja makan ruang tamu
mood : oke-oke aje..yuhuuuu


'no body perfect'...yes 1 word become easily..but not to much people accept any comliment about who you are..!!!!wahhhhh..practise make perfect...hihihi hantam sajalah labu..weeeeeeeeeee


oke2..tak payah nak mengarut sangatla athikah..!!bosan dengan rutin harian yang setiap hari akan sama9jutax...huk3...so malam ni saja nak bercerita tentang aku..saya..i..me..myself dan apa saja yang berbentuk siri sendiri...

lately..terasa diri banyak sangat kekurangan dari kelebihan..segala tindakan mengikut emosi semata..atlast..kekurangan yang cuba disembunyikan..nampak jelas pada mata kasar...huh..!!people change..yeahh..aku cuba..sedaya upaya..tapi lain pulak nilaiannya..

apa saja lah yang aku mengarutkan ni..ngantok kot..plissssss..terima aku seadanya..sebagaimana aku terima engkau apa adanya..

OK BYE...!!!

by heart,
lagenda yg unik

No comments:

Post a Comment