hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Friday 27 January 2012

hepy besday sayang...20/1/2012

27/1/2012 @ 10:56 pm
atas katil

Tanggal 20/1/2012 aku sendiri tidak menyangka tarikh yang sepatutnya menjadi tarikh yang akan dikenang hingga akhir hayat untuk insan tercinta...menjadi satu tarikh paling ngeri dalam hidup aku..plan yang aku harapkan dapat menjadi kenangan terindah untuk sidia hancur sepantas kilat kerana kekhilafan yang aku ciptakan sendiri..

Malam yang sepatutnya diucap dari hati melalui bibir terhenti dengan tiba-tiba hanya kerana sikap aku yang masih seperti dulu..tidak mahu menjadi yang terakhir..hanya dia dihati..hanya dia untuk aku..bukan untuk orang lain...dan kerana sikap terlalu buruk aku itu juga tarikh yang menjadi tarikh istimewa buat tunang tersayang menjadi tarikh yang sangat jijik buat dinya...

Maafkan aku kerana kealphaan itu..maafkan aku kerana terlalu mengikut kata hati hingga mengorbankan segalanya milik mu pada hari itu..

Dan aku terima akibat dan redha pada tarikh ini juga..masih terngiang ditelingaky "keluar..!!!!!..aku dihalau keluar dari keretanya..aku tidak sesekali menyalahkan nya..mungkin bila aku berada ditempatnya lebih dari itu aku lakukan..dan dia sendiri tahu tentang buruknya perangai aku bila terlalu marah..

Cuma kata-kata terakhir itu yang membuatkan aku mula sedar "dah buat tanggung sendiri"..masih terngiang2 ditelingaku..

aku terima ia sebagai dugaan aku dalam tempoh pertunangan ini..bagi mendewasakan aku..

izinkan aku untuk mengucapkan..selamat ulangtahun kelahiran buat abang..semoga abang sentiasa dibawah rahmat dab berkat Allah..semoga abang dapat apa yang abang impikan...

i luv u..

by heart,
lagenda yg unik

No comments:

Post a Comment