hanyamenulis

hanyamenulis
hanyamenulis

Friday 2 December 2011

yihaaaaaaaaa...tora datang lagiiiiiii

11.04pm
atas katil
mood : rindu
waahhhhh..lama aku tak menjenguk diari hatiku a.k.a diari elektronik a.k.a blog la..(macamla ade followers..ngeh3)..suke suki aku la kan nak membebel sorang2..rindu rasa nak menulis..so malam ni daripada boring tunggu 'ADAM' tak call2..baik aku memulakan tarian jari disini..wahhhhh gituuuuu


okey2 1st of all..kalau nak tau aku dah 25 tahun 19/11/11 ritu..alamakkkkkk dah separuhhh..ala belum 30 lagi..babyface lagi ni..cewahhhhhh...opstttt sebelum terlupa aku dah jadi tunangannnnn oranggggggggggggggggg..yihaaaaaaaaaa..bestnya....tapi...=(..lagi byk tanggungjawab lepas ni..adoiiiiii masakkk???huh...!!!kedai mamak kan ade..kuar ikut pintu dapur then dapt la ayam tanduriiiiii..hohoho


okey..nak selit sikit untuk memori semalam...5 hari kot tak jumpa...adehhhhh..rinduuuuuuuuuuuuu..5 hari jugak la..no call..no msg..=(..then semalam kita jumpeeeeeeeee...sonoknya..even keadaan diri aku yang agak tidak mengizinkan,maklumlah sekarang musim demam..dan aku antara mangsa2 yang telah terlibat dengan demam..huk3..tapi demi bertemu si 'ADAM'..kurelakan jua..walaupun sekejap...aku ingat kata2 dia..''hargai masa yang kita ada bersama walaupun sesaat'..ok sayang..sy ingat...i know it..!!


okey2 cukupp..masa dah time..huargggghhh..ngantukkkk..takde pun call...hermmmm..its okeyyy..think positif oke..die bzzzzz..okey lets tidoooooo..krooohhhhhhhh
byheart,
lagenda yg unik

No comments:

Post a Comment